CSGO VE DİĞER OYUNLARDA FPS YÜKSELTMEK - Flamer Gaming

Breaking

Flamer Gaming

Oyun Blog ' u | Eğlence | Sosyal Medya | Oyun

Follow us

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

13 Ağustos 2017 Pazar

CSGO VE DİĞER OYUNLARDA FPS YÜKSELTMEK

CSGO da nasıl fps yükseltirim diyorsanız doğru yerdesiniz. Napmanız gerektiğinizi bilmiyorsunuz ama fps yükseltmek istiyorsunuzz o zaman aşağıdaki yönergeleri uygulayın sonra fps ' nize bir bakın csgo oyun için fps öğrenmek için consol ' u açığ +graphyazmanız gerekmektedir, tekrar kapatmak içinde -graph yazıp kapatabilirsiniz.

Bu işlemler sadece nvidia kart sahipleri içindir.

1.ADIM



Masaüstünden sağ tıklayıp Nvidia denetim masasına girmek

2.ADIM




Sol tarafdan görüntü ayarlarını önayarla yapa tıklayınız

3.ADIM




Benim tercihlerimi kullan ve şunlara önem ver seçeneğini seçiyoruz ve alttaki çubuğu en sola çekiyoruz.


4.ADIM





Sol taraftan 3D Ayarlarının Yönetilmesi yazısına tıklıyoruz ve tercih edilen grafik işlemciyi Yüksek performanslı Nvidia işlemcisini seçiyoruz.

SON

Ve işlemlerimiz bitmiştir oyunda kaliteden kıstık ama rahat oynanışı bir nebzede olsa arttırdık.

Daha fazla blog yazıları için ve size yararı oluyorsa yorumlarda bir teşekkür etmeyi unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Responsive Ads Here